SDC10104web

Op vrijdag 19 maart 2010 kwamen in het kader van NL Doet vier Rabobank werknemers en vier ambtenaren van de gemeente Koggenland voor het uitvoeren van een klus bij de scoutingclub Ursem. De klus voor vandaag was het snoeien van de knotwilgen op het scoutingterrein en vervolgens met de afgezaagde wilgentenen daarvan voor de kampvuurplaats een windscherm maken. SDC10105web

Achter de hoogste zitrij is met behulp van palen met daartussen gevlochten wilgentenen een mooi windscherm gemaakt.

SDC10114web

Rinus en Maurice waren er de hele dag bij en zij hebben samen met de 8 personen van NL Doet een fraai resultaat behaald. Angelique en Andre zorgden ervoor dat de vrijwilligers gedurende dag voorzien werden van eten en drinken.

Namens de club bedankt voorzitter Hans allen die aan dit project hebben meegewerkt.

SDC10113web

We hebben nu toch een super kampvuur plaats

Hans