Beste ouders, verzorgers en leden.

Het is bij u allemaal bekend dat dit het laatste seizoen is dat wij, Madelon en Linda als leiding de gidsen begeleiden.

Om het seizoen leuk af te sluiten plannen we niet te veel vaste activiteiten, dit omdat het voor ons niet altijd haalbaar is goed voor te bereiden. Dit deed ons besluiten alleen een overzicht met datums te zenden zodat wel duidelijk is wanneer er opkomst is, de avonden vullen we natuurlijk in met leuke activiteiten.

De installatie avond laten we niet doorgaan omdat de gidsen of stoppen of worden samengevoegd met de luchtscouts waar ze dan als scout worden geïnstalleerd volgend seizoen.

Hieronder de opkomsten:

8 maart kampvuur
15 maart koken
22 maart mascotte

27 en 28 maart dsw wedstrijden (alleen Dominique, Anne v Kampen, Beau en Sharon)
29 maart
12 april
26 april

10 mei

24 mei geen scouting pinksteren
31 mei
14 juni
vrijdag 2 juli laatste opkomst, over deze avond krijgen jullie nog informatie met hoe we dit gaan afsluiten met een leuke activiteit

Graag dit formulier in laten vullen door je ouders en graag ingevuld inleveren. Dit geld voor de meiden die deel nemen aan dsw wedstrijen.( Dominique, Anne van Kampen, Beau en Sharon)

Hier is het pdf document

---------------------------------------------------afknipstrook-------------------------------------------------

Bij deze wil ik graag laten weten dat……………………………………………... mee wil doen aan het DSW kamp.

Mijn ouders/verzorgers geven hier toestemming voor om mee te doen

Handtekening…………………………………..

Mocht je verhindert zijn op een van deze opkomsten laat het ons weten.

Linda Steur: 06-11533356          Madelon Roozendaal: 06-10557213